Snídaně s Dr.Oetkerem

Pokud sledujete můj profil na Instagramu, jistě jste si stačili všimnou, že u mě na plné čáře,vedou sladké snídaně a mléčné výrobky. Když nestihnu napéct a nemáme doma žádný koláč, bábovku, závin ani nic podobnéhoho, připravím si k snídani kaši. Krupicovou, rýžovou, kaštanovou, ovesnou ... miluji snad všechny kaše, které existují. A že jich je.

Kaše jsou pro mě ideálním, ranním zdrojem energie. Jsou poměrně snadné na přípravu a dobře člověka zasytí. Kaše si vařím převážně sama, ale jsou i dny, kdy raději sáhnu po pohodlnejší variantě a využiji širokou nabídku instantních kaší Dr.Oetker. 

Ať už si vyberete rýžovou či ovesnou, příprava bude vždy stejná. Obsah sáčku nasypete do misky, zalijete 150ml horké vody, promícháte a necháte odstát. U ovesných kaší bude stačit    3-5minut, pokud zvolíte rýžovou počkáte si přibližně 10 minut. 

Ve spíži mám teď zásobu různých druhů kaší Dr. Oetker. Rýžová kaše s chia semínky je pro mě jedna z nejlepších. Vyhovuje mi, že je bez přidaného cukru. Její chuť není příliš výrazná, můžu si ji tak doladit dle aktuální chuti a nálady např. čerstvým ovocem, oříšky, semínky, domácí marmeládou, kakaem, hořkou čokoládou... 

Milovníci ochucených kaší si také přijdou na své. Zrovna dnes jsem prvně vyzkoušela rýžovou kaši s meruňkami, která je také moc dobrá. Nádherně voní a je vhodná i pro osoby trpící intolerancí lepku. Těším se na léto, až si do ní nakrájím hromadu čerstvých meruněk. To bude teprve pecka. 

Máte-li raději kaše z ovesných vloček, můžete také vybírat z několika druhů. Které dáte přednost? Ovesné kaši s vanilkou, s brusinkami, s jablkem a skořicí, s banánem a chia semínky nebo sáhnete po čokoládové? Moje favoritka je Ovesná kaše Natural s přírodní vanilkou. Když mám chuť a čas, přidávám si do ní zkaramelizované vlašské ořechy se špetkou skořice. Teplá obilní kaše, vonící po skořici je v chladném počasí to nejlepší, co může být.